Khairul fahmi dan Safee Sali icon Malaysia (dr tak minat terus minat?)

Posted by leon7zack On Thursday, December 30, 2010 2 comments

Guys2!!
Malaysia menang Suzuki Cup for the very first time!
Walaupon aku dh terlmbat post pasal bnde ni tp aku tak kesah!
Nk jgak post!
Biasela ..ank muda Malaysia memang cmni..kne SEMANGAT !
Dan disebabkn kali ni posting pasal Malaysia..
Aku nak guna full BM! Tak main la inggeris2 ni..
Pegi jauh2! Hahahaha..

Sebenarnye aku seorg yg tak beberapa minat sgt tgk bola..
Kalau liga inggeris pon aku tak tgk ape tah lg Malaysia ni..
Tp aku minat main game bola..FIFA PES WINNING ELEVEN smua aku main..


Tp ntah knape sejak 2 menjak ni AURA bola tiba2 dtg BEDEBUSH kt muka aku..
Sehingga mampu membuat aku duduk di dpn tv dan melekat disitu smpai perlawanan hbs..
Mase Malaysia mula2 lawan Indonesia kt Stadium Bkt Jalil tuu aku tgk part2 last je..
“Ala..Malaysia je..relax laa..”
Tp bile esk aku baca surat khabar..
“wow! 3-0 beb!”


Aku mula berminat nk tgk Malaysia lawan..
Tambah2 pulak Indonesia buat isu yg pasal Marcus(goalkeeper Indonesia) kene laser..
Makin semangat aku nk tgk!
Aku pon mula search pasal isu2 laser ni..
Lol..mcm2 komen aku tgk dr Indonesia..
Malaysialan ajing makan tahi laa ni laa tu laa n bla bla..
Teruk jgak Malaysia kne kutuk..
Tp takpe la..kite sbagai Malaysia yg bertamadun sket kite tak payah laa sibuk2 nk kutuk dieorg balik..
Bukan ada faedah pon..
Tuu pandangan aku laa..


So keesokan harinya aku, abg aku, ibu aku ngan ayah2 aku skali smua terpacak dpn TV..
Excited beb..
Yg syok nye keeper Malaysia hari tu..
Khairul Fahmi yg hensem lg berbakat..
Perghh...mantap nk mampos..
Sorrie laa..memang bola tak lepas laa gawang kita tu..
“asal fergie tak beli je kau?”
Hahaha..
Sejak Malaysia menang hari tu..
Nama Khairul Fahmi terus naik melonjak!
Sampai gf die pon jd mangsa..
Kalau nk tgk gf fahmi punye blog tekan sini..

 Khairul fahmi

Safee Sali

Pastu safee Sali sorang lagi..
Dh mcm rooney Malaysia aku tgk!
Dh laa laju..gelecek pon smart..sepak pon kencang!
“Sjak bile Malaysia beli rooney ni?hairan aku..hahaha..”
Fuhh..
Kalau nk dibandingkn dgn Malaysia yg aku tgk dulu..jauh berbeza..
For the very first time aku tgk Malaysia tak mcm Malaysia..
Aku tgk mcm pasukan2 kuat liga org inggeris yg main..
Respek laa Malaysia..dh makin maju skrg..
Ape2 pon..tahniah kt Malaysia sbab mnang SUZUKI CUP!(jgn Tanya Suzuki cup tuu apa or cmner,aku pon tak tahu..lol..)



prepared by,
L7
(boy who seek for the real purpose of life)

2 comments to Khairul fahmi dan Safee Sali icon Malaysia (dr tak minat terus minat?)

  1. says:

    shura shushi pertanyaan..
    if malaysia kalah..ape jd =)

    hye..Visit me
    http://nhshura.blogspot.com/

  1. says:

    leon7zack malaysia kalah?
    lolz..dier sbenanye ade 2 jenis komen..
    yg positif ngan negatif..

    positif:
    kalau malaysia kalah..kite trima je laa knyataan yg kite kalah..
    and truskan brusaha smpai jd kuat..x payah nk cari alasan2 konon nk cover kite kalah..openminded je..

    negatif:
    HELLNO kte boleh kalah! x kn kalahnyer!berbekalkn 3-0 indonesia susah kot nk lwn balik..

    tuu la comment dier..
    lol..:)
    i ll visit urs..

Post a Comment